به نام خدا

روز 2/18/2018

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ب.ظ

یه مورچه سیاه کوچولو روی لپتاپم بالا پایین میره روی میز دور میزنه فکر کنم راهشو گم کرده حواسم بهش هست له نشه.

... یه مدتی اینجا چیزی ننوشتم خسته بودم حالا دوباره میخوام بنویسم. دلم میخواد آدم خوبی باشم یعنی به خودم بتونم افتخار کنم بگم این منم با همه ی بدی هام باز بتونم خودمو یه آدم خوب حساب کنم به بقیه خوبی کنم و خودمم خوب باشم سعی کنم خوبی ها رو ببینم دنیا رو با قلبم تماشا کنم.

... دلم میخواد ستاره ها رو تماشا کنم توی هوای آلوده ستاره ها معلوم نیستن ولی میتونم توی اینترنت یه عالمه عکس از آسمون شب ببینم. باید سعی کنم هر روز این حس خوب رو نگه دارم یعنی صبح ها که از خواب پا میشم مرورش کنم تا یادم نره بعد برم به کارام برسم بعد واسه غروب به بعد بیام و چیزای جدید رو کشف کنم. بو های خوب رو خیلی سخت میشه گیر آوورد. وقتی جایی یه بوی خوب استشمام می کنم واقعا لذت میبرم ولی زیاده روی هم نمی کنم خوب نیست. خیلی واسم صدای جیرجیرک ها جالبه نمیدونم کاش میشد یه جیرجیرک مرده رو کلش رو جدا کرد بعد توش فوت کرد و صدای جیرجیرک درآوورد خیلی باحاله مثل سوت می مونه فقط جیرجیرکه ممکنه بهش بر بخوره ناراحت بشه شایدم خوشحال بشه که بعد از مرگش هم فراموش نشده.

... دلم واسه آدم های نیازمند و فقیر میسوزه امیدوارم هر کسی توی هر جای دنیا هست آرزوهاش برآورده بشه و شاد باشه و آدم هایی هم که آرزوهاشون برآورده میشه به بقیه کمک کنن تا اونا هم آرزو هاشون برآورده بشه. چقدر عالی میشه که همه آدمها از چیزایی که دارن لذت ببرن مثلا من دارم یاد میگیرم چیزهایی رو که قبلا کلی تلاش میکردم که داشته باشم و ازشون لذت ببرم رو بیشتر ببینم و بیشتر دوستشون داشته باشم و جاشون رو با چیزهای جدید تر عوض نکنم اینجوری با نخریدن چیز های جدید انتخاب های بیشتری واسه بقیه می مونه. بنظرم یکی از راه های خوب بودن اینه که آدم چیزایی رو که یکم بهش خوبی کردن بینهایت خوبی کنه.

... دنبال این بودم که دوست پیدا کنم خیلی تنهام بیرون خونه که کسی رو ندارم برم پیشش اکثرا تو خونم و تنهایی بیرون رفتن هم صفایی نداره توی این سایت ها میخوندم که چجور دوست پیدا کنم ولی چیز بدرد بخوری گیرم نیومد شاید بهتر باشه توی فضای مجازی با یکی دوست شم اونم سخته آدم مورد نظر سخت گیر میاد واسه همین بیخیال شدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
محمد 18

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی