به نام خدا

اسفند ماه خوب

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

سلام فردا بیدار میشم و برنامه ریزی رو انجام میدم یه شروع معمولی واسه کنکور تجربی سال 98 هم واسه امتحان های خرداد آماده میشم و هم درس هایی رو که امتحان دادم مرور میکنم و تست میزنم. من به زندگیم ایمان دارم الانم رو متصور شده بودم فردا رو هم میبینم خداجون و خونواده هم هستن بد ها هم کمکم میکنن.

... این خانومه که اسمشو نمی دونم خیلی خوبه آهنگهای خوبی میفرسته من اکثرشونو دانلود میکنم میگفت که:

گام اول فقط درخواست کنیم

گام دوم ایمان محض داشته باشیم

گام سوم همین حالا آن را احساس کنیم

گام چهارم تلاش و کوشش (شکلک گل)

... حالا اگه بعدا وقت کردم یکم از این آهنگا آپلود میکنم

... آرزوی موفقیت برای همه خداروشکر بابت همه چیز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
محمد 18

نظرات  (۱)

۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۱۸ هوای باروونی
موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی